Jednym ze sposobów poprawy wytrzymałości zawieszenia samochodowego jest zastosowanie tulei poliuretanowych w miejsce standardowych tulei gumowych. Ze względu na swoją charakterystykę działania tuleje poliuretanowe często różnią się konstrukcją i sposobem montażu od standardowych tulei. Takim przykładem może być tuleja dolnego poprzecznego wahacza w samochodach Ford (Galaxy II, Mondeo IV, S-Max) oraz Volvo (S60 II, V60 I, V70 III, XC60 I, XC70 II). W tym przypadku standardowa jednoczęściowa tuleja metalowo-gumowa jest zastąpiona przez 4-częściową tuleję poliuretanową składającą się z zewnętrznej tulei metalowej, wewnętrznej tulei metalowej oraz 2 części poliuretanowych. Podczas montażu tulei istotna jest prawidłowa kolejność montażu elementów, aby nowa tuleja prawidłowo spełniała swoje zadanie.
Poniższa instrukcja przedstawia, w jaki sposób należy wykonać prawidłową wymianę tego elementu.