Honda Civic VII generacji została wprowadzona na rynek w 2000 roku, gdy model Civic już był mocno zakorzeniony w świadomości kierowców. Niska masa oraz wysokoobrotowe silniki zapewniały ponadprzeciętne właściwości jezdne, przez co ten model ma do dziś szeroką rzeszę fanów. Produkcję zakończono w 2006, a w 2004 dokonano face liftingu.
Najstarsze egzemplarze tej generacji Civica mają już 20 lat, a więc niektóre elementy mogą wymagać wymiany. O ile jest to solidna konstrukcja, charakteryzująca się niską awaryjnością, tak elementy gumowe zawieszenie najczęściej już nie posiadają pierwotnych właściwości. Podczas dokonywania remontu zawieszenia, warto rozważyć zastąpienie standardowych tulei elementami poliuretanowymi. Jest to szczególnie ważne, jeżeli zależy nam na poprawie właściwości jezdnych pojazdu.
Tuleje poliuretanowe sprawiają, że praca zawieszenia jest bardziej zwarta. Twardość rzędu 70ShA zapewnia pewniejsze prowadzenie w stosunku do zastosowania elementów gumowych, ale jednocześnie pozwala na wystarczającą absorpcję drgań, aby pojazd nadal można było użytkować na co dzień. Elementy te, są również o wiele bardziej wytrzymałe, szczególnie na warunki atmosferyczne.
Zestaw zawiera następujące elementy:
W skład zestawu wchodzą następujące elementy do przedniego zawieszenia:
- TYLNA TULEJA WAHACZA PRZEDNIEGO (L=P) – 2 sztuki
- PRZEDNIA TULEJA WAHACZA PRZEDNIEGO (L=P) – 2 sztuki
W skład zestawu wchodzą następujące elementy do tylnego zawieszenia:
- TULEJA WAHACZA TYLNEGO GÓRNEGO (DO NADWOZIA) – 2 sztuki
- TULEJA WAHACZA TYLNEGO GÓRNEGO (DO PIASTY) – 2 sztuki
- TULEJA WAHACZA TYLNEGO WZDŁUŻNEGO TYLNA – 2 sztuki
- PRZEDNIA TULEJA WAHACZA TYLNEGO WZDŁUŻNEGO – 2 sztuki
- TULEJA ZWROTNICY TYLNEJ DOLNA PRZEDNIA – 2 sztuki
- TYLNA TULEJA PIASTY TYŁ DOLNA – 2 sztuki
Pełną ofertę poliuretanów do Hondy Civic można znaleźć w naszym katalogu.
Katalog części poliuretanowych
Katalog części poliuretanowych do motorsportu i nie tylko