Prawidłowy sposób montażu tulei metal-poliuretan (z 2 kołnierzami) (Instrukcja nr 15)

1

A – Wykonać fazę
B – Miejsca smarowania
C – Prasa
D – Nowy wkład poliuretanowy (pierwszy)
E – Ramię wahacza
F – Tuleja pomocnicza

2

3

A – Miejsca smarowania
B – Prasa
C – Obracamy element
D – Tuleja pomocnicza

4

5

A – Miejsce smarowania
B – Prasa
C – Metalowa tuleja wewnętrzna
D – Tuleja pomocnicza

Ważne jest, aby tuleja pomocnicza była szersza od kołnierza, ale solidnie opierała się o ramię wahacza

6

Prawidłowo wprasowana tuleja

Powyższa instrukcja ma charakter poglądowy i służy do uproszczonego zobrazowania sposobu przeprowadzenia naprawy. Firma TEDGUM nie odpowiada za ewentualne błędy oraz nieodpowiednią interpretację instrukcji. Naprawa powinna być wykonana przez wykwalifikowany personel, przy użyciu odpowiednich narzędzi oraz przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa.Wszelkie prawa zastrzeżone. Instrukcje przeznaczone są dla klientów i użytkowników produktów TEDGUM, wykorzystywania, kopiowanie i rozpowszechnianie instrukcji w innym celu bez pisemnej zgody firmy TEDGUM jest zakazane.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Więcej w tej kategorii

Nowości Luty 2021

Nowe zestawy tulei metalowo-gumowych do samochodów marki Kia oraz Hyundai, a także zestaw poliuretanów do Toyoty 4-Runner oraz Land Cruiser

Więcej »

TEDGUM na Dub It!

Wakacje już się rozpoczęły, niemniej nie zwalniamy tempa. Pod koniec czerwca po raz pierwszy uczestniczyliśmy w Dub It! Tuning Festiwal.

Więcej »