W przypadku niektórych tulei konstrukcja może się składać z trzech oddzielnych elementów. To rozwiązanie jest bardziej popularne w przypadku tulei poliuretanowych, jednak występuje także niekiedy w tulejach, których głównym elementem jest guma. W przypadku takiego rozwiązania ważne jest zwrócenie uwagi na kolejność wprasowywania, a także warto zwrócić uwagę na fakt, że element tłumiący (guma/poliuretan) powinien być wprasowany do około 2/3 swojej długości przed rozpoczęciem wprasowania tulejki wewnętrznej. Poniżej znajduje się instrukcja postępowania w przypadku wymiany tego rodzaju tulei:
Jak należy prawidłowo wymienić tuleję 3-częściową?
Przed demontażem
Demontaż
Prawidłowo zdemontowany element
Montaż
1

B – Prasa
C – Wkład gumowy/poliuretanowy
D – Ramię wahacza
Wszystkie elementy należy odpowiednio nasmarować dołączoną wazeliną
2

B – Prasa
C – Tuleja wewnętrzna
D – Wkład gumowy/poliuretanowy
Nowy wkład poliuretanowy/gumowy wprasowujemy na połowę jego długości, następnie naciskamy na tuleję metalową
3

Przeciskamy nowy wkład tak, aby dolny kołnierz wyszedł z dolnej części
4

Dociskamy wkład od dołu, aż do wyrównania