Instrukcja opisuje czynności, jakie należy wykonać podczas wymiany górnej tulei przedniego wahacza górnego 00088783, bądź TED76099 (Poliuretan) za pomocą ściągacza TED99705 w samochodzie BMW serii 5 (E60).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Po montażu zalecane jest wykonanie krótkiej jazdy testowej, po której powinno się dokonać oględzin montowanego elementu. Warto pamiętać, że zawieszenie wielowahaczowe ma tendencję do przenoszenia obciążeń. W przypadku niewielkiego uszkodzenia jednej tulei inna może być o wiele bardziej obciążona poprzez przenoszenie sił podczas pracy zawieszenia. Dlatego wskazane jest wymienienie wszystkich tulei, chyba że mamy całkowitą pewność, że są w dobrym stanie. Teoria mówi, że po wymianie tulei geometria oraz zbieżność kół powinny pozostać niezmienione. Praktyka jest jednak odmienna. Zdarza się, że pojazdy mają dokonywaną korektę geometrii oraz zbieżność kół na wypracowanych elementach zawieszenia, co przekłada się na inne parametry po naprawie tych elementów. Często jest to związane z błędną diagnozą samych użytkowników – za zachowanie pojazdu obwiniają geometrię oraz zbieżność kół pojazdu, a nie same elementy zawieszenia.