Wymiana tulei wahliwej (Instrukcja nr 7)

Tuleja wahliwa (pływająca) to szczególny przypadek tulei wahacza. Różni się ona budową w porównaniu do standardowej tulei metalowo-gumowej zarówno wyglądem jak i sposobem działania. Tuleje te są także szczególnie narażone na uszkodzenia w przypadku nieprawidłowego wprasowania. Poniżej przedstawiony został prawidłowy sposób montażu tulei jak też konsekwencje nieprawidłowego montażu:

Tuleja wahliwa (pływająca) prawidłowy montaż
1) Miejsce nacisku
2) Tuleja zewnętrzna
3) Gniazdo
Tuleja wahliwa (pływająca) nieprawidłowy montaż
1) Miejsce nacisku
2) Tuleja wewnętrzna
3) Odkształcenie i luz między elementami
4) Uszkodzenie elementu

Powyższa instrukcja ma charakter poglądowy i służy do uproszczonego zobrazowania sposobu przeprowadzenia naprawy. Firma TEDGUM nie odpowiada za ewentualne błędy oraz nieodpowiednią interpretację instrukcji. Naprawa powinna być wykonana przez wykwalifikowany personel, przy użyciu odpowiednich narzędzi oraz przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa.Wszelkie prawa zastrzeżone. Instrukcje przeznaczone są dla klientów i użytkowników produktów TEDGUM, wykorzystywania, kopiowanie i rozpowszechnianie instrukcji w innym celu bez pisemnej zgody firmy TEDGUM jest zakazane.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Więcej w tej kategorii

Nowości – Luty 2025

W lutym w naszej ofercie znalazło się 6 nowych elementów poliuretanowych, a wśród nich tuleje stabilizatora do samochodów Alfa Romeo,

Więcej »

Nowości – czerwiec 2024

Ostatnie przed wakacjami nowości zawierają zróżnicowaną ofertę zaczynającą się od śrub mocowania tulei do takich samochodów jak Audi, Cupra, Seat,

Więcej »