W przypadku elementów zawieszenia zdarza się, że rozwiązanie oryginalne zawiera elementy, które narażone są na szczególnie wysokie przeciążenia, a w połączeniu z nie najlepszą jakością dróg elementy te ulegają dość szybko uszkodzeniu.
Wymiana takiego elementu na takiej samej jakości zamiennik powoduje, że równie szybko nowy element ulega uszkodzeniu, nawet jeżeli mówimy o zamienniku typu OE. W takiej sytuacji musimy pogodzić się z częstą wymianą części lub sięgnąć po inne rozwiązanie. W przypadku tulei zawieszenia warto rozważyć wymianę elementu na wersję wzmocnioną.
Problematyczne tuleje występują w kilku modelach marki Fiat, a mianowicie w modelach: Tipo (od 2015), Bravo (2006-2014), Stilo (2001-2008), a także w modelu Delta III marki Lancia. W przypadku przedniego zawieszenia w tych modelach ułożenie przedniego wahacza z pionowo ułożoną tylną tuleją powoduje, że tuleja ta pracuje w dość dużym zakresie i przy dużym nacisku. Rozwiązaniem w tym przypadku może być zastosowanie tulei TED30411 dla modelu Tipo oraz tulei TED99314 dla pozostałych wymienionych powyżej modeli.
Konstrukcja tulei wzmocnionych jest poprawiona w porównaniu do elementów OE w taki sposób, aby były w stanie przetrwać znacznie większe obciążenia, a tym samym trwałość elementu może być nawet kilkukrotnie dłuższa, niż w przypadku zastosowania standardowej części.
Pełna lista zastosowań tulei znajduje się w naszym katalogu na kartach produktów: TED30411 oraz TED99314.